Avatar billede liferocks Nybegynder
22. juni 2006 - 15:28 Der er 11 kommentarer

SMS service

Hej alle sammen!

Jeg har i lidt længere tid lavet en slags vip system for mine bruger på min hjemmeside, men dette koster et mindre beløb.

Men det er alt alt for besværligt at modtage penge gennem ewire for brugerne. Så derfor er jeg interesseret i en SMS service.

Nogle der kan hjælpe mig med det ?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. juni 2006 - 16:15 #1
Du kan eventuelt oprette et betalingssystem der tager kreditkort hos dandomain. Det koster 999 i oprettelse og derefter fra 99 kr om måneden. De tager ikke gebyr pr. transaktion.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. juni 2006 - 16:15 #2
Avatar billede liferocks Nybegynder
22. juni 2006 - 18:34 #3
hmm... Det er fint nok.. men! det var ikke det jeg var ude efter
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. juni 2006 - 20:14 #4
Det forstår jeg, men sms løsninger er meget dyre i forhold til et almindeligt betalingssystem.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. juni 2006 - 20:30 #5
Du kan jo prøve at kontakte nogle af firmaerne og høre deres priser, men du får et chok ;)

http://unwire.dk/
Jeg har læst at det hos tdc koster omkring 20.000 kr i oprettelse.
Avatar billede liferocks Nybegynder
22. juni 2006 - 21:33 #6
Hmm.. Ja.. det er jo meget dyrt.. så kunne det godt være man skulle til at kigge på dandomain.. men! er det nogle reklame for dandomain i selve systemet?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. juni 2006 - 08:56 #7
Nej. Når der klikkes på betal sendes brugeren videre til en side hvor der skal indtastes kort oplysninger og trykkes gennemfør. Herefter returneres brugeren automatisk til dit site.
Avatar billede liferocks Nybegynder
23. juni 2006 - 12:51 #8
Okay :)

Så kunne det jo godt være man skulle købe det :)
Avatar billede leif Seniormester
23. juni 2006 - 12:55 #9
Nu koster det kun sindsygt meget hvis man ønsker sit eget 4 cifret nummer, men kan man leve med delt nummer er der et hav af firmaer som har løsninger.

www.aspiro.com
www.tge.dk
www.computopic.dk
www.acomma.com
og der findes flere
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. juni 2006 - 22:12 #10
Du kan få adgang til en SMS gateway for en små 3000 kroner i oprettelse og et lille årligt gebyr.

Så kan du lave hvad du ønsker med SMS dog med den begræning loven sætter :)
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
29. juni 2007 - 16:46 #11
Hej.
Du er velkommen til at skrive på jersborg@mymcd.dk eller ringe på 27 360 766 så kan vi finde en billig løsning hvis stadigt aktuelt

Jonas Jersborg
MyMcD Systems