Avatar billede amx Nybegynder
22. juni 2006 - 13:57 Der er 10 kommentarer

Resultatopgørelses regneark

Kan man downloaded en Resultatopgørelse skabelon i et excel regneark nogen steder?
Avatar billede espersen Novice
22. juni 2006 - 14:11 #1
øøhhh du mangler vel et helt regnskab?

vil pege på www.sigmaregnskab.dk - der er alt,
fakturaer
bogføring
momsafregning
balance
resultatopgørelse

gratis og nem at bruge!
Avatar billede old-faithful Praktikant
23. juni 2006 - 01:03 #2
Franciskaner.dk har en. Se www.franciskaner.dk/aar1.xls
Avatar billede espersen Novice
24. juni 2006 - 10:27 #3
men hvordan styrer du dine fakturaer og alm- bogføring ?

- det er helt oplagt at bruge et regulært regnskabssystem som fx Sigma, så du har alt på plads - balance og resultatopgørelse laves automatisk udfra bogføringen.
Dejligt i tilfælde af møde med skattevæsen, til intern opfølgning/overblik m.v.
Avatar billede old-faithful Praktikant
24. juni 2006 - 11:50 #4
Ja, du har som virksomhed pligt til at føre løbende regnskab - hvori princippet om dobbelt bogføring bl.a. skal overholdes. I princippet må det løbende regnskab ikke føres i Excel, da man ikke uden videre må kunne ændre på posterne.
Avatar billede espersen Novice
24. juni 2006 - 20:49 #5
kaster et svari tilfælde af at behovet viser at være mere end blot
Resultatopgørelse skabelon i et excel
Avatar billede amx_dk Nybegynder
25. juni 2006 - 00:42 #6
espersen, jeg bad blot om en resultatopgørelse skabelon i et regneark. Så kort sagt, nej behovet er ikke mere.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
25. juni 2006 - 00:44 #7
old-faithful, det er korrekt. men nu var det igen ikke et løbende regnskab jeg snakkede om.  men mange tak for xls. linket.
Avatar billede old-faithful Praktikant
25. juni 2006 - 04:13 #8
Nævnte link er til et årsregnskab, dvs. en resultatopgørelse.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
25. juni 2006 - 11:01 #9
Yes. det er jeg med på. men der er et eller andet på eksperten der ikke fungerer pt. Man kan ikke accepterer et svar?! derfor jeg selv smed et svar for at se. Men heller ikke det kan jeg accepterer. Anoing!
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. november 2006 - 23:30 #10
Lukketid?