Avatar billede nellemuz Nybegynder
21. juni 2006 - 21:51 Der er 9 kommentarer

Fedt Webdesign!

Hej Alle. Jeg ved godt at måske mange har postet dette topic, men nu gør jeg det også.

jeg behøver jeres hjælp! Når jeg ser andres sider, er mine vand i forhold til deres. www.nellysworld.net er min hjemmeside. Den trænger til et nyt fedt design, som jeg helst selv gerne skulle lave. Jeg har Adobe Imageready, Photoshop CS2, Illustrator, Golive og Macromedia Dreamweaver 8. Til at vælge farver har jeg colorschemer Studio og colorpicker, www.colorschemer.com .

Jeg kunne godt tænke mig at lave noget lidt mere professionelt, noget der ser lidt mere avanceret ud.
Vil i poste links til noget af det i har lavet?
Jeg vil også gerne have links til gode tutorials, med det at lave webdesigns. Jeg er ikke interesseret i knapper, altså buttons, for det har jeg ikke tænkt mig at ville bruge på en hjemmeside.

Er der nogle af jer der vil hjælpe mig? evt. kunne vi skrive over MSN?

På forhånd tak for hjælpen!

Michelle
Avatar billede fun22 Nybegynder
21. juni 2006 - 22:00 #1
http://freewebtemplates.com/ er altid et godt sted at lede efter inspiration..
Avatar billede nellemuz Nybegynder
21. juni 2006 - 22:03 #2
Flere?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
21. juni 2006 - 22:10 #3
Avatar billede nellemuz Nybegynder
21. juni 2006 - 22:16 #4
Jeg ønsker selv at lave et layout til min side, jeg søger bare hjælp til det samt inspiration på specielle sider, folk synes godt om.
Avatar billede fun22 Nybegynder
21. juni 2006 - 22:26 #5
Avatar billede keysersoze Guru
21. juni 2006 - 23:07 #6
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. juni 2006 - 23:38 #7
Rigtige gode råd her www.webdesignfromscratch.com
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2006 - 14:44 #8
lukketid?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. december 2006 - 15:01 #9
Lukkes ??