Avatar billede pixar13 Nybegynder
21. juni 2006 - 19:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mærkeligt Spørgsmål Om MSN Messenger

Overskriften taler for sig selv..:

Kan jeg på nogen måde se om en af mine kontaktpersoner skriver med en person?

... eller se personens kontaktliste, og se hvem der er online..?

.. Helst den første, vis muligt!

MVH
Mads
Avatar billede pixar13 Nybegynder
21. juni 2006 - 19:31 #1
.. og er det muligt at se hvad de skriver - Uden at det er ulovligt?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. juni 2006 - 19:36 #2
Det vil jeg da så sandelig ikke håbe :-)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
21. juni 2006 - 19:42 #3
Ja til den første, hvis du bliver tilføjet til deres samtale af dem.
Avatar billede pixar13 Nybegynder
21. juni 2006 - 19:44 #4
... spif.. Det gør jeg ikke. Hehe. Er det helt umuligt på nogle måder? Problemet er, at jeg slet ikke ved om de 2 har tilføjet hinanden på msn. Skal finde ud af det (da de ikke vil sige noget) og så skal jeg finde ud af hvad de skriver om... Hehe.. (Hvad er det dog for et desperat liv :P)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
21. juni 2006 - 20:17 #5
Men fair nok.. Det kan tilsydenladende ikke lade sig gøre.. Smid et svar hvis i vil have point!
Avatar billede miti7 Nybegynder
21. juni 2006 - 22:05 #6
..
Avatar billede hpo Nybegynder
22. juni 2006 - 09:14 #7
Ikke for at blende mig, men hvorfor svarer du miti7 ?
Avatar billede jps6kb Novice
22. juni 2006 - 10:00 #8
Om det kan lade sig gøre skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg ved til gengæld at det er ulovligt. ;)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
24. juni 2006 - 15:31 #9
Miti hvad har du gang i?
Avatar billede pixar13 Nybegynder
24. juni 2006 - 15:32 #10
.
Avatar billede ztorezupermand Nybegynder
24. juni 2006 - 20:04 #11
Aha :)
Sikken noget.
Det er da muligt.
Men også ulovligt.
Det kan gøres med nemme metoder, det første jeg kom i tanke om, det var kortsagt at bruge en keylogger..
Men jeg vil ikke sige mere om det, da det er ulovligt og jeg vil ikke opfordre til ulovlige ting.. ;D