Avatar billede webmaster-patrick Nybegynder
21. juni 2006 - 17:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af penge med PayPal

Hej alle sammen

Jeg vil overføre 10 Euro til en norsk fyr uden at oprette en PayPal Account.

Har jeg noget at frygte? Er der noget, jeg skal være opmærksom på? Der har jo været en hel del skriverier om utilfredse PayPal kunder, der mener at de er blevet snydt.

På forhånd tak
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
21. juni 2006 - 18:15 #1
Det er jo altså kun knap 76kr!

Jeg ville pakke dem ordentligt ind i en kuvert evt. i en karton "foring" og sende dem som alm. post. Vel vidende at posten skriver "Ingen penge i brevene" som er af hensyn til div. erstatningskrav for påståede tabte penge forsendelser. Ikke fordi det som sådan er ulovligt.
Avatar billede webmaster-patrick Nybegynder
21. juni 2006 - 18:49 #2
Ja, jeg ved godt at det ikke er så mange penge, jeg vil bare lige spørge, nu når jeg aldrig har brugt PayPal før.

Jeg vil høre, hvis der er nogen, som har nogle "kloge ord" at sige om PayPal, ikke alternativer til det. Ellers rigtig mange tak for dit forslag.
Avatar billede ravnemor Juniormester
21. juni 2006 - 23:55 #3
Prøv ellers på www.valus.dk
Avatar billede webmaster-patrick Nybegynder
22. juni 2006 - 12:31 #4
Lukket