Avatar billede kabsoer Nybegynder
21. juni 2006 - 15:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

webarb.kan ikke oppdatere siden, mens andre ser den nyeste siden

Hei, når jeg lager en webside og laster opp til domenet kan bare andre brukere se min nye side. På min egen browser er det en gammel uforandret side. Internett forbindelsen er ellers helt OK,  andre sider lar sag oppdatere etter ønske og problemet er foreløpig bare oppdaget med dette ene nettsted. Det er ikek lett å være webmaster når man ikke ser det fra den andre siden
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
21. juni 2006 - 15:52 #1
Kan det tænkes at du sidder bag en proxy server eller lignende?
Avatar billede kabsoer Nybegynder
21. juni 2006 - 16:45 #2
har en vanlig router fra telenor ZyXel og ADSL, intet annet på det hjemlige nettverk. Og det er bare dette ene websted som ikke lar seg oppdatere -
Avatar billede kabsoer Nybegynder
26. juni 2006 - 14:16 #3
ISP fant ut at det var en DNS som ikke var oppdatert. Dermed ble jeg sendt til gammelt oppslag.  Jeg lukker saken