Avatar billede guanomo Nybegynder
21. juni 2006 - 10:37 Der er 1 kommentar

backup disk på W2K fejl.

Hey, har et meget belastende problem med mine 2 maxtor eksterne usb diske.

Efter vi har fået et nyt program hvor der skal sidde en USB nøgle i med licens filen på har mine diske givet problemer.

Kan simpelthen ikke få adgang til dem. Når jeg prøver at få adgangen til disken kommer fejlmeddelsen "the system cannot find the device specified".

Sådan her ser de ud i my computer. og når jeg klikker på den siger den " x: is not accesible. This folder was moved or removed"
http://peecee.dk/?id=44319

Jeg kan se disken disk magnement med drev betegnelse og drive letter. Og den siger den er healty. Når jeg prøver at få adgangen til disken kommer fejlmeddelsen "the system cannot find the device specified".

Kan ikke ses i disk defragmenter.

Kan se den i logic drivers.

Har givet everyone fuld acces.

Har prøvet flere gange at geninstallere driverne, uden succes.

Diskene virker fint på andre pcer.

Har prøvet andet drev bogstav, komplet formatering fra anden pc.

Fik dem til at virke da jeg pillede den usblicens pind ud, men kun indtil jeg havde pillet diskene fra igen. Og det gav også problemer da jeg tog usb pinden fra.

Har også prøvet med et usb pci kort, uden den store succes.

Kan det virkelig passe den usb pind laver så meget ged i den? Ham der satte den pind i og sat programmet om har aldrig hørt om det før.

Tro jeg fik alt med.

På forhånd tak for jeres brugbare input.
--
Der tages forbehold for firnurlige tastefejl og til tider komiske sætninger.
Avatar billede guanomo Nybegynder
26. juni 2006 - 21:36 #1
Slet ingen?

Har fundet ud af det virker hvis jeg genstarter min server, men tager jeg en af diskene fra og til igen er problemet der igen.