Avatar billede den33 Nybegynder
20. juni 2006 - 21:53 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

linksys wrt54g problemer med portforward

jeg har fået en tdc profesionel, men jeg har stor problemer med at forward de porte jeg skal bruge. lige meget hvordan jeg vender og drejer det så vil portene ikke blive forwarded.

min router er en linksys wrt54g /m firmware v1.00.6
har lige prøvet at opdatet firmware men det hjalp ikke.

nogle ider
Avatar billede den33 Nybegynder
20. juni 2006 - 22:50 #2
det er den jeg har brugt hele tiden. findes der et program så man kan se om ens porte er åbnen. Jeg har scannet fra internettet, men der sige de at portene er lukkert.
Avatar billede tronic_ Nybegynder
24. juni 2006 - 15:54 #3
Hvis din router har V.5.x tror jeg ikke du skal regne med at det kommer til at virke før Linksys laver en firmware der virker 100%.
Avatar billede tronic_ Nybegynder
24. juni 2006 - 17:21 #4
Avatar billede den33 Nybegynder
28. juni 2006 - 13:12 #5
det må i undskylde, jeg været lidt stresset her på det sidste, jeg checker lige jeres svar.
Avatar billede den33 Nybegynder
28. juni 2006 - 13:16 #6
jeg prøver at flash den med det firmware, når jeg kommer hjem.
Avatar billede tronic_ Nybegynder
01. juli 2006 - 12:21 #7
Har du prøvet den firmware? Hvis du har hvordan virker det?
Avatar billede den33 Nybegynder
19. juli 2006 - 10:39 #8
sorry har være på sommer ferie.
jeg har løst problemt, den antivirus jeg brugte, havde også en indbygget firewall.
Den skulle bare disables, så virkede det.
tronic_ du får point, da jeg også brugte dit link til at opgrade med.
Avatar billede den33 Nybegynder
24. juli 2006 - 15:23 #9
lukket