Avatar billede larsrr Nybegynder
20. juni 2006 - 21:09 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kontorstol til trægulv

Hey...

Jeg har været på udkig efter en kontorstol specielt til trægulve. Altså en stol med specielle gummihjul som ikke laver mærker på et ubehandlet trægulv. Jeg mener jeg engang har set nogle specille hjul man kan købe, men kan ikke finde nogle af delene... :-( Jeg er SÅ træt af mit plastunderlag og gider ikke bruge sådan et mere... Vil meget hellere have nogle bløde hjul der kan kører overalt i stedet for man skal have plast på hele sit trægulv. HJÆLP!!!
Avatar billede yxos Nybegynder
20. juni 2006 - 23:25 #1
Enig. Plastunderlage er dyre og grimme og irriterende.
Min erfaring siger, at de lidt dyrere stole med lidt bedre hjul slider mindre på gulvet end en billig stol fra Bilka.  Men slider, det gør de allesammen. Før eller siden.
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. juni 2006 - 11:27 #2
Gummihjul slider også. og efterlade lidt grimt gummi hvergang hjulet skifter retning. Jeg har lagt linoleum (med hessian net) under skrivebordet og en meter ud. Det ser ganske godt ud.
Avatar billede nesdamrepsej Nybegynder
23. juni 2006 - 09:42 #3
http://gp.e-supplies.dk/default.aspx?load=main&Data=ProductInfo&key=70503020100

Det er godt nok en hamper pris, men den er med gummihjul
Avatar billede larsrr Nybegynder
08. august 2006 - 18:48 #4
Smid et svar... Jeg skrev mails sammen med dem. De mener ikke stolen ikke laver mærker på et trægulv, så det er bare æv... :-( Har undersøgt mange steder, men ingen har noget. Nu bruger jeg en almindelig stol uden hjul...
Avatar billede yxos Nybegynder
08. august 2006 - 19:26 #5
Du skrev ikke hvem der skulle smide et svar, så jeg prøver...
Avatar billede larsrr Nybegynder
09. august 2006 - 19:49 #6
Det var jer alle tre... ;-) Ingen kom med et helt korrekt svar! :-)
Avatar billede nesdamrepsej Nybegynder
09. august 2006 - 20:18 #7
ok, men syntes ikke det er nødvendig :-)
Avatar billede Nianlika Praktikant
02. november 2011 - 13:06 #8
Du kan finde gummibanehjul hos et firma, der hedder Easytech Kontorforsyning.
Hvis du bruger dette link: http://www.easytech.dk/shop/gummibane-hjul-saet-6323p.html kan du se hjulene.