Avatar billede pentium Nybegynder
20. juni 2006 - 12:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Exchange 2003 Server

Brugerne får følgende besked når de starter deres Microsoft Outlook 2003 op.

"Exhange er i øjeblikket i gendannelsetilstand. Du kan oprette forbindelse til Exchange-serveren via netværket, arbejde offline eller annuler dette logon."

Hvis der trykkes på opret forbindelse ryger brugerne lige på og kan kontroller mails.

Men hvordan slipper vi af med denne besked?
Avatar billede cmoz Praktikant
21. juni 2006 - 05:38 #1
Luk Outlook. Gå ind i Post ikonet i Kontrolpanel. Tryk på vis profiler. Slet den gamle profil. Tilføj en ny profil, og sæt den op som tidligere.
Avatar billede pentium Nybegynder
28. juni 2006 - 11:04 #2
ok
Avatar billede pentium Nybegynder
28. juni 2006 - 11:05 #3
mozz - send dit svar igen.
Avatar billede cmoz Praktikant
28. juni 2006 - 19:02 #4
Virkede det?