Avatar billede maft Nybegynder
16. november 1999 - 18:31 Der er 6 kommentarer

2000 på NTserver

Jeg kan ikke skifte fra Workgroup til domain. 2000 kan ikke finde min konto og jeg har oprettet en konto men kan godt se domænet i windows netværket. Forslag.
Avatar billede rippie Nybegynder
20. november 1999 - 23:15 #1
Win2000 er stadig beta og jeg har også problemer med at få mit usb modem til at fungere under 2000! og desuden er NT og Win2K to vidt forskellige styresystemer, de ligner måske hinanden med det er de langt fra! så jeg tror at du bliver nødt til at oprette et nyt domain!  (THAT IS THE LIFE)  RIPPIE
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. november 1999 - 10:33 #2
Ja betaer er ikke altid det bedste ting der kan købes for penge "410 kr :-)"... men jeg mangler point så det basker...

LBM
Avatar billede fragze Juniormester
25. november 1999 - 16:37 #3
Hvilken build benyttes?
Tidligere build (før RC2) har haft problemer med at joine domains.

Du kan sagtens benytte en 2000 maskine i et NT 4 domæne, prøv at slette kontoen, og derefter joine domænet fra 2000-maskinen (husk at angive en administrator med Domain Admin rettighed for at joine)
Avatar billede hanno Nybegynder
25. november 1999 - 22:18 #4
Du skal gå i en Dos prompt og skrive "DCPROMO" du kan så lave din Windows 2000 til en Domain Controller...

\\Hanno
Avatar billede maft Nybegynder
26. november 1999 - 08:16 #5
Takk asdf. Jeg prøver om det virker.
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2000 - 16:48 #6
Virkede det?