Avatar billede biver.dk Nybegynder
19. juni 2006 - 15:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Salg af bærbar

Hej

For 2 mdr. siden købte jeg en Toshiba bærbar som jeg faktisk er glad for, men fortryder at jeg ikke har købt en apple istedet.

Derfor vil jeg gerne have et par gode råd til hvordan jeg får min Toshiba solgt bedst muligt, har i nogle gode forslag?
Avatar billede dkshero Nybegynder
19. juni 2006 - 15:51 #1
hej jeg ville sætte den ind på qxl.dk med en start pris og en rigtig fyldig beskrivelse
evt. brug nogle af reklame pakkerne for af få bedre salg!
Avatar billede biver.dk Nybegynder
19. juni 2006 - 16:28 #2
har kigget lidt på de andre bærbare derinde, synes de er meget billige..
Avatar billede help2day Nybegynder
21. juni 2006 - 01:13 #3
prøv at sælge den på den blå avis..... der bestemmer du jo selv prisen. eller laptop.dk

der kan du sælge den... der er der nogen der giver penge for det.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
24. juni 2006 - 17:15 #4
hvordan sælger man den inde på laptop?
Avatar billede help2day Nybegynder
24. juni 2006 - 17:21 #5
Du skal oprettes under min konto, som kunde vil jeg tro.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
26. juni 2006 - 14:01 #6
ser ikke umiddelbart sådan ud...