Avatar billede chrik Nybegynder
19. juni 2006 - 12:47 Der er 4 kommentarer

Letteste Router til Sofanet

Hej

Hvis jeg skal vælge den router der er lettest at sætte op til Sofanet hvilken er så lettest? Den må ikke være trådløs, da det er forbudt når man kører på vores VPN over egen linje.
Avatar billede kenp Novice
19. juni 2006 - 18:52 #1
enhver router vil kunne bruges.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2006 - 21:40 #2
Forkert - routeren skal være til kabel, så en ADSL router vil i 90% af tilfældende ikke virke :)
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2006 - 23:28 #3
Den nederste her er et billigt køb og kan snildt bruges. Kvaliteten kan jeg ikke sige noget om da jeg ikke selv har prøvet den. men de anmeldelser der er på den er gode. http://www.pc-lager.dk/varegruppe?gruppe_id=20&type=netvaerk&gruppenavn=Router

Jeg bruger selv en ZyXel på Stofanet som virker upåklageligt, men de er noget dyerere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juli 2007 - 21:18 #4
Feedback?