Avatar billede dyhrberg8000 Nybegynder
19. juni 2006 - 12:19 Der er 3 kommentarer

Web-tv fungerer ikke

Hejsa...

Jeg har det problem at når jeg vælger at benytte links på diverse hjemmesider til at se små videoklip så fungerer det aldrig.

F.eks. på Ekstrabladet.dk er der i dag et link til en video af politiet der skyder den omtalte røver men trykker jeg på dette kommer der godt nok et nyt vindue op men der står så "Udført, men med fejl på siden" og der fremkommer den klassiske hvide firkant med et rødt kryds i.

Samme problem har jeg med afspilning hvis f.eks. Thansen.dk besøges og jeg forsøger at se deres reklamefilm.

Med venlig hilsen og på forhånd tak

Mads...
Avatar billede donken Nybegynder
22. juni 2006 - 09:56 #1
prøv at installere en codec-pakke... kan hjælpe på problemet... ellers kunne det godt lyde som nogle sikkerhedsinstillinger...
Avatar billede dyhrberg8000 Nybegynder
22. juni 2006 - 11:34 #2
Jeg har installeret masser af codecs og har normalt ingen problemer med at se det jeg downloader - det er kun et problem når jeg ser det "direkte på nettet".

Hvad mener du nærmere bestemt med sikkerhedsindstillinger?

Hvad skal jeg se efter og evt. ændre?
Avatar billede clausj Nybegynder
25. juni 2006 - 16:41 #3
Har du alle afspillerne: realplayer, quictime m.v.  (hentes på download.com