Avatar billede pla-net Nybegynder
19. juni 2006 - 12:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Utydelig tekst på ny LCD acer skærm (AL1916W)

Hej,

Jeg har lige anskaffet mig en LCF skærm fra ACER (AL1916W).

Teksten er meget utydelig og ligner noget der er skrevet med en dårlig sprittusch. På min gamle CRT skærm kunne jeg i skærmindstillinger se info om skærmkort og driver. Det kan jeg ikke mere. I øvrigt står der bare standard skærm ved skærmtype.

Er der nogen der kan redde min dag ved at fortælle, hvad der er galt?

/P
Avatar billede inctor Nybegynder
19. juni 2006 - 12:23 #1
Installer driver til den  .. Hvis der fulgte CD eller lignende med .. Ellers hent den nyeste fra deres hjemmeside .. Eller prøv at ændre i Skærm opløsningen, Hertzne eller DPI ..
Avatar billede pla-net Nybegynder
19. juni 2006 - 12:39 #2
Det eneste der fulgte med var en cd om quick start. Jeg kan ikke ændre herzt. Uanset opløsning, så er det det samme.

Jeg kan ikke finde driveren.
Avatar billede robotten Praktikant
19. juni 2006 - 13:51 #3
Kører du i den opløsning, der passer til skærmen?
Har du prøvet at trykke på Autoconfig?
Avatar billede pla-net Nybegynder
19. juni 2006 - 14:05 #4
Ja det har jeg gjort flere gange efterhånden. Faktisk ser den rigtig fin ud mens den er igang med autoconfig....men når den er slut ser det ikke så godt ud
Avatar billede robotten Praktikant
19. juni 2006 - 14:23 #5
Du er nok nødt til at ringe til Acer Helpdesk, for det lyder som en defekt. Har lige selv haft en Acer skærm med Autoconfig der ikke virkede.
Tlf: 38 48 73 42
Tryk 1 for skandinavisk support. Forvent 5-10 min. ventetid, så er de rigtig flinke til at hjælpe.
Avatar billede pla-net Nybegynder
27. juni 2006 - 08:46 #6
Inctor - det hjalp at opdaterer driver. Svar og du får point
Avatar billede inctor Nybegynder
27. juni 2006 - 09:43 #7
Her kommer svar .. Har haft samme problem .. :)