Avatar billede mads375 Juniormester
18. juni 2006 - 14:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dvd decrypter til computer problemer

Hejsa.

Jeg vil gerne ligge nogle af mine DVD film over på computer. Jeg har brugt DVD decrypter før og det har virket, men de 4 sidste film jeg gerne ville ligge ind fungerer ikke helt. Jeg vil gerne have lagt dem ind som 1 fil, men når den er nået halvvejs igennem stopper den og siger der ikke er mere diskplads på harddisken og der er 140 gb til rådighed, hvordan kan det være???....

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede norbert_ Nybegynder
18. juni 2006 - 14:48 #1
Er du sikker på, at du ligger det på det rigtige drev? Altså det drev, hvor der er 140 gb?
Avatar billede mads375 Juniormester
18. juni 2006 - 15:07 #2
ja, det er jeg
Avatar billede norbert_ Nybegynder
18. juni 2006 - 15:20 #3
Prøv evt. et andet program, f.eks. DVDFab decrypter
http://www.dvdidle.com/free.htm
Avatar billede mads375 Juniormester
18. juni 2006 - 16:07 #4
Hejsa.
Mange tak for svaret, men kan man ikke gøre det sådan, så programmet ligger det som 1 fil istedet for mange forskellige filer??
Avatar billede norbert_ Nybegynder
18. juni 2006 - 16:39 #5
Det ved jeg ikke. Det er jo en kopi af din DVD, du har fået. Så skal du jo konvertere, f.eks. til mpeg. Vob-filer er jo mpeg-filer og du mister ingen kvalitet. Det kan du bruge dette program til (vob2mpg). Og det gør du fra harddisken.
http://www.svcd2dvd.com/downloads.aspx#VOB2MPG
Avatar billede pongman Nybegynder
16. juli 2006 - 00:25 #6
Ved ikke hvorfor dvddecrypter ikke virker har aldrig haft problemer.
Men prøv http://www.dvdshrink.org/ den er gratis og kan shv jeg godt lave det til et image (1 fil, ,iso.img etc.)
Avatar billede morhan Novice
16. juli 2006 - 00:26 #7
Hvis dit drev tilfældigvis er formateret i FAT32, så kan dine filer ikke fylde mere end 4 GB stykket
Avatar billede norbert_ Nybegynder
13. september 2006 - 23:30 #8
Hvad fandt du ud af her?