Avatar billede emil-r Nybegynder
17. juni 2006 - 20:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd på min computer?

Hej alle

Min computer har hele tiden kørt perfekt, men en dag måtte geninstallere windows xp igen. Nu er problemet så at der ikke kommer nogen lyd ud af højtalerne, jeg slet ikke kan vælge noget ang. lyd/audio i computerens opsætning?

mvh mikkel
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. juni 2006 - 20:37 #1
Installer nye drivere til dit lydkort, med dette program finder du ud af hvad lydkortet hedder og det fortæller måske også hvor du kan hente driveren.
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=4181
Everest Home.
Avatar billede emil-r Nybegynder
17. juni 2006 - 20:46 #2
Har hentet og installeret det. Har kigget lidt på det, men kan ikke finde ud af hvad jeg så skal gøre?
Avatar billede emil-r Nybegynder
17. juni 2006 - 21:49 #3
nu virker det.. tak..
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. juni 2006 - 21:55 #4
Oki, godt nok,men du tog pointene selv, så du er nok nødt til at oprette et nyt med point til john westcoast, med henvisning til dette spørgsmål.;-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. juni 2006 - 22:33 #5
Du kan lægge det under "fri debat"

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede emil-r Nybegynder
17. juni 2006 - 22:51 #6
Ups det må du undskylde. jeg prøver at fp oprettet et nyt.