Avatar billede askhoej Praktikant
17. juni 2006 - 12:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udarbejdelse af logo og topgrafik

Hej,

I forbindelse med redesign af en større international fodboldportal har jeg brug for lidt grafisk hjælp. Jeg søger en grafiker der er frisk på at hjælpe med at lave et logo, samt udarbejdelse af en ny topgrafik til siden.

Siden: http://www.gfdb.com/ (nuværende design)

Nyt design: http://www.gfdb.com/new/ (hvor jeg mangler logo og topgrafik)

Håber der er en der frisk på at hjælpe.

/askhoej
Avatar billede dkshero Nybegynder
18. juni 2006 - 10:21 #1
hvis der er penge i det kan du kontakte mig på mads@kreo.dk
Avatar billede askhoej Praktikant
18. juni 2006 - 15:22 #2
Hvis der er nogen der kan lave noget helt fantastisk så vil jeg gerne betale noget for det.
Avatar billede dkshero Nybegynder
19. juni 2006 - 16:05 #3
tilføj mig på msn: dkshero@hotmail.com
vil gerne havde nogle flere informationer så jeg kan komme med et foreslag
Avatar billede helle100 Nybegynder
27. juni 2006 - 13:26 #4
Har du fået det lavet? eller har du stadigt brug for hjælp?
Avatar billede gjersvik Nybegynder
18. november 2006 - 01:51 #5
Jeg vil gerne gøre det gratis. Kontakt mig, så får du min MSN, så kan jeg vise dig et eksempel på hvad jeg formår.
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2008 - 12:23 #6
lukker