Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
17. juni 2006 - 11:50 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Fra email til SMS

Er det muligt at sende en email, til en mobil som SMS
Hvis ja! Hvordan??
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 11:57 #1
det kommer vist an på hvilket mobilselskab mobilen er under ?
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 12:03 #2
Avatar billede leif Seniormester
17. juni 2006 - 12:03 #3
Der findes også Betalingsservices som kan gøre det. Blandt andet via www.coolsms.dk
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 12:07 #4
da den også kan sende sms til udenlanske modtagere, må den kunne sende til andre end sonofonkunder også
førhen kunne man sende gratis til de fleste mobilselvskabers kunder fra outlook, men det er der vist lukket ned for lige som alle de gratis sms portaler der var på nettet
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 12:09 #5
leif > coolsms virker kun til telia
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 12:10 #6
leif > hov du har vist ret, kiggede lige lidt nærmere på den  c",.)
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 12:20 #7
jesper > der kræves sonofon abbonoment, men sonofon har abbonomenter hvor selve abbonomentet er gratis
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
17. juni 2006 - 12:56 #8
Coolsms vil jeg ikke bruge, da man skal sætte min. 50 kr ind på ens konto. og så meget vil jeg ikke bruge det..... det er kun til en sms lige nu.
Avatar billede leif Seniormester
17. juni 2006 - 12:59 #9
Hvis din telefon kan tilsluttes med enten datakabel, infrarød eller BlueTooth har din Telefon producent måske også et program så du på din maskine kan sidde og skrive og læse SMSer
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
17. juni 2006 - 13:00 #10
Jeg ved ikke hvile selskab vedkommende har!

Findes der ikke en god "gratis sms" som virker godt og som virker til alle selskaber??

Gurli...den sonofon henvisning kan jeg ikke bruge til noget, så jeg sletter lige dit svar. Men jeg håber at du kommer med et nyt godt svar senere.
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
17. juni 2006 - 13:01 #11
hov....ikke Gurli men gurly
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
17. juni 2006 - 13:03 #12
Leif, det skulle helst være en hurtig løsning til 1 sms. Den er bare meget lang så jeg gider ikke skive den på den låne mobil jeg har hjemme.
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 13:05 #13
løsningen virker til alle selvskaber og fra outlook som du bad om, gratis løsning findes ikke  c",)
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
17. juni 2006 - 13:09 #14
Oki, jeg prøver lige at kigge på den én gang til :-)
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
17. juni 2006 - 13:11 #15
Jeg skal vel være sonofon kunde for at kunne bruge programmet eller hvad? Og det er jeg ikke!
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 13:15 #16
Du kan da prøve laif´s løsning, det er jo gratis til telia, det er vist kun telia der stadig modtar gratis sms fra nettet, resten har lukket sms gateway, så vidt jeg er orienteret.
en lille side bemærkning > jeg har et program som via et tlf modem kan sende sms via fastnet tlf linie, men tele danmark har lukket det tlf nummer med sms gateway, kender nogen nummeret på en gateway der stadig er åben ? evt. udenlansk ?
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 13:17 #17
ja betalingen fra sonofon trækkes over ens mobilregning, du kan få abbonoment gratis, men det hjælper dig selfølgelig ikke lige her og nu, men hvis du har en mobil, så skriv den dog her, vi har brugt væsentlig flere bogstaver her end der kan være i en sms så det kan vel ikke være så galt  c",)
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 13:20 #18
mente så skriv den dog der, ikke her c",)
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 13:22 #19
Er det muligt at sende en email, til en mobil som SMS
Hvis ja! Hvordan??

jeg vil stadig mene jeg lagde et 100% korrekt svar på det c",)
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 13:29 #20
har du et tele danmark mobil abbonoment ? så kan du sende 5 gratis sms om dagen her
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/sms/send_sms/
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2006 - 13:46 #21
her kan du oprette en gratis testkonto med 10 gratis endheder indsat på din konto
https://www.nemsms.dk/default.asp
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
17. juni 2006 - 14:40 #22
Tak for hjælpen
Avatar billede smsnerds Nybegynder
18. januar 2008 - 12:26 #23
www.CPSMS.DK har udviklet et gratis modul der konveterer Email 2 SMS - Det fungerer super og det bedste ved det hele er at det er GRATIS!