Avatar billede powertools Nybegynder
17. juni 2006 - 10:36 Der er 3 kommentarer

Tegner søges til fremstilling af anatomisk illustration

Hejsa.

Jeg står og skal bruge en anatomisk illustration, der skal blive til et logo for et firma som arbejder med den menneskelige anatomi. Jeg ville til at starte med gerne have bruge dette billede: http://www.luksusgenbrug.dk/ansigt.jpg men da billedet er anvendt i forvejen og beskyttet, kan jeg ikke.

OPGAVEN: Fremstilling af en anatomisk illustration som ligner den der linkes til ovenfor. Der skal selvfølgelig være forskel således at de fremstår som to individuelle illustrationer. Jeg forestiller mig at ansigtet ”udtryk” kan være anderledes og at der ikke vises skulderen, men kun halsen. Der må godt eksperimenteres med at noget måske er i sort hvid og resten i farver,  eller at der tages hensyn til at et firmanavn skal stå skrevet et eller andet sted i sammenhæng med illustrationen, eller der kan indsættes disse streger hvor der for enden står et latinsk navn for den del stregen peger på (som på alle anatomiske plakater). Dette er selvfølgelig blot nogle få ideer jeg har, men I er velkomne til at slå jer løs.

For opgaven tilbydes der 200 POINT og 500 DKK til den som leverer en illustration som jeg kan bruge. Jeg skal i øvrigt have alle rettigheder til det efterfølgende og at den valgte illustration skal leveres i et format der kan bruges til avanceret redigering evt. .psd

Jeg ser frem til at høre fra jer. Har I spørgsmål kan kontakte mig på cbp[a]webspeed.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2006 - 15:54 #1
Jeg vil lige påminde om at man ifølge ekspertens regler ikke må tilbyde både point og penge for en opgave. Så enten skal du finde nogen der vil gøre det for point her eller måske oprette opgaven på sharks forum www.sharksforum.dk
Avatar billede mobius6 Juniormester
26. juni 2006 - 08:23 #2
incl. overdragelse af rettigheder kan jeg g¸re det for 1500-1800.-DKK
skriv til mobius6@gmail.com med detaljeret beskrivelse hvis du er interesseret.
Avatar billede powertools Nybegynder
10. juni 2011 - 17:23 #3
OK. Vi lukker lige denne tråd. Mobius6 du får point