Avatar billede pcr Nybegynder
17. juni 2006 - 09:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Virus i spammail?

Nu har jeg den sidste måned dagligt fået en mail med forskellig afsendere. Men altid omhandlende det samme, en længere redegørelse om aktier. Mailen er et gifbillede og der er vedhæftet en masse småp gifbilleder som jeg ikke har åbnet. Jeg har ikke indtryk af at der er sket skade på min computer. Mit virusprogram, Ad-aware og Spyware blaster finder ikke noget. Outlook flytter automatisk mailene til uønsket post, men det er dog et irriterende fænomen. Hvad mon jeg kan gøre?
17. juni 2006 - 10:30 #1
... hvilket E-mail program / version bruger du ?
Avatar billede pcr Nybegynder
17. juni 2006 - 10:43 #2
ms outlook 2003
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
17. juni 2006 - 14:44 #3
Jeg vil foreslå at du installerer et rigtigt spamfilter, som f,eks Spamihilator http://www.spamihilator.com/ Husk dansk sprogpakke. Sæt den som blokeret afsender, og sæt den til ikke at hente blokerede afsendere. Så ser du den ikke mere. Spamihilator blokerer også automatisk, en masse potentielle virusfiler. Virkeligt spamprogram, som selvfølgelig lige skal "trænes" lidt, for at det virker optimalt
Avatar billede pcr Nybegynder
03. februar 2014 - 17:28 #4
Ok