Avatar billede ffparken Nybegynder
16. juni 2006 - 20:45 Der er 10 kommentarer

Ipod Problem

Hej
Jeg har en Ipod (20gb)som jeg dagligt bruger til at hører musik på... men jeg bruger den også som ekstern harddisk... problemet er så nu at den ikke længere virker som ekstern... problemet er lige sket her indenfor den sidste time.
Den siger disken ikke er formateret når jeg tilslutter den til min computer yderligere bliver computeren mega langsom når Ipod'en bliver tilsluttet....
det mærkelige er at jeg kan tage ipoden fra min computer og så kan jeg stadig hører musik på den
Avatar billede ffparken Nybegynder
16. juni 2006 - 20:48 #1
nogen der har nogle forslag til hvordan jeg ordner det her problem uden at formaterer min ipod
Avatar billede sim00n Praktikant
16. juni 2006 - 20:49 #2
Kig på Apple.com ;) De har en masse FAQ sider og et forum hvor du kan spørge, jeg fik hvertfald hurtig hjælp da min Nano fuckede.
Avatar billede ffparken Nybegynder
16. juni 2006 - 20:51 #3
okay prøver jeg lige til at starte med...
Avatar billede ffparken Nybegynder
16. juni 2006 - 20:56 #4
kan godt nok ikke lige finde noget jeg kan bruge... syntes kun de forslår at jeg skal formater den...
Avatar billede ffparken Nybegynder
16. juni 2006 - 20:58 #5
andre forslag
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2006 - 21:04 #6
5 min tog det dig at finde et svar du ikke kunne bruge - prøv lige at kig lidt bedre ;)

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705

http://www.apple.com/dk/support/ipod/five_rs/

Og endelig en restore (formattering)
http://www.apple.com/dk/support/ipod/five_rs/

(En formattering er vil heller ikke så slem, vel? ;)))
Avatar billede ffparken Nybegynder
16. juni 2006 - 21:10 #7
hmm har nemlig prøvet de ting de forslår... jo ville nemlig være meget ked af at formaterer den... fordi min færdige eksamensopgave... som jeg skal forsvare på tirsdag ligger der... så har kun en urettet på min pc.... og ja...
Avatar billede ffparken Nybegynder
16. juni 2006 - 21:18 #8
har lige læst at  problemet måske kan løses ved at ændre ipod drevet til E: nogen der ved hvordan man gør det ?
Avatar billede ffparken Nybegynder
16. juni 2006 - 21:39 #9
har fundet ud af at ændre skal lige genstarte så ved jeg om det virker
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2006 - 21:54 #10
Virkede det?