Avatar billede dingydog Nybegynder
16. juni 2006 - 18:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Media Player fejl

Hej.

Min Windows Media Player kan ikke spole fremad i et filmklip??

Hvad kan der være galt?? Billedet fryser når jeg prøver at bladre længere ind i filmklip...

-Anders.
16. juni 2006 - 19:27 #1
... er det alle (typer af) Videoklip ?

Har du version 10 ?
Avatar billede dingydog Nybegynder
16. juni 2006 - 19:56 #2
nej, ikke alle...
men der syntes ikke at være noget system i hvilke der gør det...
det er nok mest mpg'erne...
ja, jeg har version 10
16. juni 2006 - 21:08 #3
... visse typer af videoklip ka' der ikke 'spoles' i - ihvertfald ikke med WMP10 ...
Har jeg også oplevet...

Det er som regel mindre seriøse Videoer af 'natur' karakter som du har fåer fingrene i ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. juni 2006 - 21:45 #4
prøve gamle player..?
Mplayer2, den ligger i samme mappe..som Wmp
Avatar billede sebastian_1993 Nybegynder
26. juni 2006 - 19:29 #5
Alle Versioner af Media Player kan spole frem og tilbage i videoklip medmindre det er et videoklip fra internettet eller der bare står beskeden lige over den grønne linie "Gemmer i Bøffer" hvilket betyder den ikke er gemt på computeren.