Avatar billede -ace Nybegynder
16. juni 2006 - 17:27 Der er 3 kommentarer

Online spil og Cisco router

Hejsa,

Har et lille problem med min Cisco 1721 router.
Når jeg sætter den mellem nettet og mit LAN kan min bror ikke spille counter strike, og så går han amok!
Hvis man forwarder ALLE porte til en ip, og brormand tager den kan han spille, men hvis man ikke gør noget, så kan man ikk.
Har prøvet de porte der står på portforward uden held.
Er det ikke muligt at få alle på indersiden til at virke med Counter Strike ?

Håber i kan svare, pft
Avatar billede nillinx Nybegynder
19. juni 2006 - 15:53 #1
Ja, lav en rule i firewall'en. LAN -> WAN, steam port TCP/UDP: 27000-270041 og 1200
Avatar billede nillinx Nybegynder
19. juni 2006 - 15:55 #2
Og måske også forward LAN -> WAN og WAN -> LAN.
Avatar billede -ace Nybegynder
20. juni 2006 - 09:42 #3
Det ku godt lyde meget rigtigt...
Men, hvordan præcist gør man det, er det også noget du vil hjælpe med :)?