Avatar billede jens123 Nybegynder
16. juni 2006 - 16:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

file fra computer til mobil infrarød.

titlen siger vist det hele.

jeg har fået den infrarøde forbindelse på computeren startet. Har ogsåe fundet funktionen på mobilen, men hvordan kommer jeg nu videre.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juni 2006 - 17:06 #1
Da det er en seriel forbindelse skal du have et program på computeren for at kunne overføre filer.

Hvilken Mobil telefon er der tale om?
Avatar billede yxos Nybegynder
16. juni 2006 - 17:14 #2
I Windows XP er der standard en overførselsfunktion.
Normalt "lægger man blot telefonen til", altså sørger for at den kan "se" pc'ens IR. Så kommer der en ny ikon i systray'en, og også en ikon på skrivebordet.

For at overføre en fil til telefonen, så drag-dropper man simpelthen filen på den nye ikon på skrivebordet. Herefter bekræfter man overførslen på telefonen, (helst uden at fjerne den fra IR'en) og filen overføres.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2006 - 20:50 #3
Enig med yxos - det er simpelthen så nemt som han skriver ;)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. juni 2006 - 09:52 #4
ja det er nemt, hvis man har xp.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2006 - 10:29 #5
Avatar billede jens123 Nybegynder
19. juni 2006 - 07:05 #6
tak for hjælpen.

hvis der er nogle der vil have pointene skal man svare på spørgsmålet og ikke kommentere det.
Avatar billede yxos Nybegynder
19. juni 2006 - 07:55 #7
Javel !
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2006 - 21:44 #8
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=jens123&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

HUsk nu lige gamle og døde spørgsmål (døde spørgsmål = spørgsmål der ikke har været aktivitet i, i over 14 dage)

De spørgsmål du ikke fik brugbar hjælp i lukker du ved at skrive svaret som et svar og acceptere eget svar.