Avatar billede egoland Nybegynder
15. juni 2006 - 18:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

code error - 1072885317

Får denne fejl når jeg vil se Tv-Avisen på dr.dk tv. Det er vist noget med windows media player, mere kan jeg ikke sige?

:)
Avatar billede flyhigh Nybegynder
15. juni 2006 - 19:07 #1
sider du på en direkte internet opkobling uden servere eller sider du i en virksomhed som har servere kørende "bla. proxy server" ?

og kan du se andre udsendelser på dr.dk ? eller er det kun tv-avisen?
Avatar billede egoland Nybegynder
15. juni 2006 - 19:16 #2
Jeg sidder på en direkte internet opkobling uden servere og det er alle udsendelser.
Avatar billede egoland Nybegynder
15. juni 2006 - 19:42 #3
Tilføjelse:

Jeg forsøgte at åbne TV-Avisen direkte i WMP og fik så denne fejl besked:

Windows Media Player Error Message Help

You've encountered error message C00D109B while using Windows Media Player. The following information might help you troubleshoot the issue.

Cannot perform the requested action
Windows Media Player cannot perform the requested action. You might encounter this error message for one of the following reasons:
A codec that is required for playback is not installed on your computer. If you know which codec you need to install, try searching for the codec at WMPlugins.com or at MSN Search, and then install the codec.
For general information about codecs, see Top Questions about Codecs in Windows Media Player.
Windows Media Player might not support the file type (also known as the file container format) that you are trying to play (for example, Ogg or QuickTime). If this is the case, you might be able to resolve the issue by installing a third-party program that does support the file type, and then trying to play the file in Windows Media Player again.
The file name extension might provide some clue about which program you might need to install. To determine which programs are associated with a particular file name extension, see the FILExt Web site.
The file might be corrupted. If you suspect that the file is corrupted, ask the content provider for a copy of the file that is not corrupted.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
15. juni 2006 - 19:43 #4
med lidt hæld er din media player corrupt. - Download den nyeste windows media player og installer den oven i "du skal ikke af-installere noget" bare installer den nye oven i engang - det ville være det hurtigtste link kommer her: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=a75638ef-2ed1-43db-881f-c9ff337c2e91&DisplayLang=en - ellers så kør en www.windowsupdate.com og se om en nyere version er tilgænglig.

fortæl mig om det virkede.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
15. juni 2006 - 19:44 #5
en installation af den nye media player burde hente den codec også.. hvis informationen vi får er korrekt.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
15. juni 2006 - 19:48 #6
hvilken windows version? "hvis du ikke ved hvor du ser det så klik start vælg kør og skrive winver
Avatar billede flyhigh Nybegynder
15. juni 2006 - 20:03 #7
reminder... :D husk at lukke dit spørgsmål, hvis du har fået det til at funke
Avatar billede egoland Nybegynder
15. juni 2006 - 20:05 #8
Ja ja da, det lukkedes med den nye WMP 11 :)

Tak for det, mester _0_
Avatar billede flyhigh Nybegynder
15. juni 2006 - 20:07 #9
det lyder rigtig godt jeg er point sulten giv lidt :) - og godt at høre det lykkedes for dig - god fornøjelse med det
Avatar billede flyhigh Nybegynder
15. juni 2006 - 20:08 #10
tak du en guter mand - hygge
Avatar billede pejepeje Nybegynder
18. oktober 2007 - 23:18 #11
Microsoft har beskrevet fejlen og løsningen her:
http://support.microsoft.com/kb/940029/en-us