Avatar billede icebone Nybegynder
15. juni 2006 - 17:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

HJÆLP! .Net Framework

Hjælp mig!
Jeg står og skal bruge et program der skal have den nye version af .Net Framework installeret. Problemet er så at (hvad enten jeg prøver at installere fra windows update siden eller anden) den ikke vil installere opdateringen. Lige nu har jeg net framework 1.1 versionen installeret.
Når den stopper installationen giver den følgende melding:

Installationsfejl

Fejlkode: 0x80242007
Forsøg at installere opdateringen igen, eller anmod om hjælp fra en af følgende ressourcer.

Muligheder for selvhjælp:

Ofte stillede spørgsmål
Find løsninger
Windows Update-nyhedsgruppe

Muligheder for assisteret support:

Microsoft online-assisteret support (gratis for problemer vedrørende overførsel af opdateringer)

(Alle andre opdateringer jeg har installeret inde fra Microsoft Update, har den fint kunnet installere bare ikke den her. Nogen ideer om hvad der kan være galt?)

Hjælp!
Avatar billede ladyhawke Novice
15. juni 2006 - 18:28 #1
Avatar billede icebone Nybegynder
15. juni 2006 - 18:36 #2
Har prøvet den står bare i evigheder med en CPU-process 100%. Andre bud? :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
16. juni 2006 - 09:32 #3
Prøv at slette 1.1 på din pc, rens op på din pc med CCleaner:http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Bagefter tag hele dynen ned fra Microsoft som exe/filer og installer dem herefter.:o)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
19. juni 2006 - 20:35 #4
Hjalp det?
Avatar billede icebone Nybegynder
23. juni 2006 - 17:27 #5
Nej det har ikke hjulpet desværre..
Avatar billede icebone Nybegynder
23. juni 2006 - 17:27 #6
men det rensede da computeren lidt :)
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2006 - 17:34 #7
hvilken Windows version ?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2006 - 03:18 #8
??