Avatar billede jespeer Nybegynder
15. juni 2006 - 11:34 Der er 4 kommentarer

Shockwave problem.

når jeg går ind på en side der kræver shockwave så skal jeg hente programmet det går os fint nok og det bliver installert.
men når jeg så prøver på og gå ind på siden igen så vises der ingen ting der er bare sådan et lille billede med et kryds over..
Har prøvet og fjerne shockwave op til flere gang. men hjælper heller ikk da jeg så til sidst troede der var en fejl i min win xp så formaterede jeg hele lortet og lagde den ind på ny, men det virker helelr ikk endnu. altså kan huske fra de gamle shockwave at når det var installert sku man skrive sit navn og sådan noget men det kommer slet ikk frem når jeg installer den nye her..
HJælp hva skal jeg gøre...
Avatar billede kamiga Nybegynder
15. juni 2006 - 11:46 #1
Husker du at genstarte PC?
Det hjælper nogle gange..
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
15. juni 2006 - 12:56 #2
køre du win x64? og har du prøvet med andre browsere?
Avatar billede ini Nybegynder
15. juni 2006 - 18:22 #3
Prøv at installere en anden slags flash. det virker vel også
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
31. juli 2006 - 11:15 #4
Fik du det til at virke?