Avatar billede icebone Nybegynder
14. juni 2006 - 23:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Net Framework 2.0

Kære eksperter.
Jeg har et problem her, som jeg håber i kan hjælpe med.
Jeg har et proram jeg skal bruge, men for at køre det skal der bruges net framework 2.0. Problemet er så at jeg ikke kan få det installeret, hver gang jeg prøver vil den ikke installere det fuldt ud, og jeg kan intet gøre. Har prøvet med nogle forskellige installerings programmer men har stadig ikke kunne få det installeret på min bærbare. (Jeg har det på min stationære). Kan der være et eller andet eller har i nogle tips til hvad jeg kan prøve/gøre?
Avatar billede strych9 Praktikant
15. juni 2006 - 00:25 #1
1. Deaktiver dit AV program og prøv igen

2. Kig i Windows logbogen for at se om der er hints til hvorfor den ikke vil installere.

3. Den fulde fejlmeddelelse ville være rar at få.
Avatar billede icebone Nybegynder
15. juni 2006 - 07:21 #2
Problemet er bare, at når jeg er nået lidt over halvvejs så gider den ikke mere, CPU-brug går op på konstant 100% og den kommer ingen vejne. Jeg prøver at lade den stå middagen over og så skriver jeg igen når jeg kommer hjem om der er sket fremskridt. Evt i form af fejlmeldingen.
Avatar billede icebone Nybegynder
15. juni 2006 - 17:04 #3
Jeg får bare meddelelsen:
Installationsfejl

Fejlkode: 0x80242007
Forsøg at installere opdateringen igen, eller anmod om hjælp fra en af følgende ressourcer.

Muligheder for selvhjælp:

Ofte stillede spørgsmål
Find løsninger
Windows Update-nyhedsgruppe

Muligheder for assisteret support:

Microsoft online-assisteret support (gratis for problemer vedrørende overførsel af opdateringer)

Alle andre opdateringer jeg har installeret inde fra Microsoft Update, har den fint kunnet installere bare ikke den her. Nogen ideer om hvad der kan være galt?
Avatar billede icebone Nybegynder
15. juni 2006 - 17:50 #4
bump