Avatar billede martinpoulsen Nybegynder
14. juni 2006 - 20:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Defekt batteri til bærbar?

Min bærbare computer kan ikke længere køre/starte uden strømledningen, og tager man stikket ud går den ud med det samme.
Det virker næsten ligesom om, at den ikke bruger batteriet, men kun kører over strømstikket.
Den har tidligere virket med batteriet, men fra den ene dag til den anden virker det ikke mere. Derfor tænkte jeg, at batteriet måske ikke er slidt, men at computeren simpelthen har "glemt", at den har et batteri.
Er der nogen, der også har oplevet dette? Og er der en løsning på problemet - eller er det bare at skifte batteri?

Med venlig hilsen
Martin Poulsen
Avatar billede serocool77 Nybegynder
14. juni 2006 - 20:59 #1
lyder som om batteriet har set siden bedre dage , tror bare du skal ud og købe dig et nyt batteri :-)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
14. juni 2006 - 22:06 #2
min søster fortalte mig om præcist samme problem, og hun løste det ved at gå ned i butikken og få et nyt batteri (der må have været noget garanti der dækkede dét, da det ikke var hendes skyld, men pc'ens batteri der gik koldt)

Hun fik i hvert fald et nyt batteri, og det løste problemet.
Hvordan problemet var opstået fandt vi aldrig ud af, men den bærbare virker igen nu!

Hvis det er en ældre PC ville jeg kigge på nettet efter et nyt batteri, der er masser af mulighedder.
Hvis det er en ny PC ville jeg klage (hvis du da er sikker på at det ikke er din skyld, fx at du ikke har tabt den, eller transporteret den hårdt)
Det kunne jo være du fik et nyt batteri udleveret af forhandleren/producenten
Avatar billede strych9 Praktikant
14. juni 2006 - 22:56 #3
hvor gammelt er batteriet?
Avatar billede marlboro-man Nybegynder
15. juni 2006 - 12:22 #4
http://www.bestbatterydeal.com

Prøv evt at kontakte dette firme, jeg har købt baterier der, og de kom med det samme, og så var de billige.
Avatar billede martinpoulsen Nybegynder
18. juni 2006 - 11:55 #5
Tak for hjælpen. Læg et svar ud jer der mangler, så giver jeg point.
Avatar billede martinpoulsen Nybegynder
16. september 2006 - 18:52 #6
LUKKER