Avatar billede serocool77 Nybegynder
14. juni 2006 - 19:31 Der er 2 kommentarer

fejlkoden er 7

da jeg ville installere windows xp på min computer idag . skrev den at den ikke kunne installere ( Filen\i386\ntkrnlmp.exe kunne ikke indlæses fejlkoden er 7 ) . har prøvede og haft mine 2 x 512 ram ude og en i af gangen og skiftede porte . det var ikke ram'ene . og harddisken er kun et par måneder gammel . håber der er nogen der kan hjælpe mig . det windows xp program jeg bruger , har været installeret på computeren før . så deter heller ikke cd romen .
Avatar billede mickey777 Nybegynder
14. juni 2006 - 21:32 #1
Her er Microsofts egen løsningsprocedurer på problemet:

http://support.microsoft.com/?id=318729
Avatar billede serocool77 Nybegynder
14. juni 2006 - 21:36 #2
har prøvede og bytte og skifte ram'ene ud . og kan ikke se hvad der skulle have været sket med biosen . som der står skrevet der inde .