Avatar billede glargaard Nybegynder
14. juni 2006 - 13:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Eksport af data fra AD'et i win 2003 server

Jeg har behov for at eksportere mine brugeroplysninger fra mit AD til f.eks. et excelark. Er der nogen, der ved hvordan dette kan gøres?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2006 - 14:13 #1
Nu skriver du ikke hvilke data du vil eksportere, men her er et godt sted at starte: http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver2003/technologies/activedirectory/stepbystep/adbulk.mspx
:-)
Avatar billede karser Nybegynder
14. juni 2006 - 16:08 #2
Det nemmeste er vel egentlig at bruge MS Access til at importere data fra Exchange (AD) og derefter hente data fra Access databasen over i Excell??
Avatar billede karser Nybegynder
14. juni 2006 - 16:08 #3
...alt afhæng af, naturligvis, hvilke oplysninger du skal bruge!

;o)
Avatar billede glargaard Nybegynder
16. juni 2006 - 09:46 #4
tak for svaret - lukker
Avatar billede glargaard Nybegynder
16. juni 2006 - 09:52 #5
karser du får point når jeg har fundet ud af hvordan man gør!