Avatar billede traeger Nybegynder
14. juni 2006 - 13:53 Der er 2 kommentarer

Hvor er min lyd?

Jeg er ved at redigere en film i Adobe Premiere pro 1.5, jeg har captured min film ind på computeren og skal nu til at redigere den, men nu er der pludselig ingen lyd - jeg har derfor genstartet computeren og så kom lyden tilbage på klippene igen. Men nu er den væk igen.
Spoler man klippene hurtigt frem kan man høre lyden det samme hvis man spoler hurtigt tilbage - hvad kan der gøres da dette ikke er holdbart?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
14. juni 2006 - 13:57 #1
Det kunne godt lyde som om det er en fejl i programmet. Du kan måske prøve et andet videoredigeringsprogram :)
Avatar billede traeger Nybegynder
14. juni 2006 - 17:20 #2
synes det lyder mærkeligt da jeg har brugt programmet nu i et godt stykke tid - uden de store problemer!