Avatar billede ackers.tk Nybegynder
13. juni 2006 - 23:19 Der er 3 kommentarer

Harddisk lige pludselig uformateret

Jeg har problemer med mit drev som lige pludselig ikke vil vises korekt.

Jeg har en harddisk delt op så windows ligger på c: og mine programmer på d:

Det er samme disk men bare delt op i de 2 partitioner. Mit problem er så nu at mit d: drev ikke vil genkendes og når jeg forsøger at klikke mig ind på det, fortæller computeren mig at den ikke er formateret og disken er i RAW format :0

Jeg kan se under administration at der på disken stadig ligger noget på den (ses i oversigten over anvendt plads)

Hvordan kan jeg genskabe eller genoprettte disken så den igen viser hvad der ligger på disken?

Findes der evt. nogle prgrammer til at hjælpe mig med dette?

På forhånd mange tak ;)
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2006 - 23:22 #1
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
13. juni 2006 - 23:27 #2
den vil jeg da lige kigge på :)
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2007 - 16:13 #3
Kigger du stadigt