Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. juni 2006 - 19:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

tilbud/Billige have møbler i plast + billig gril

Min nabo og jeg er på jagt efter nogle havemøbler bord og 4 stole i plast og i en ok kvalitet, gerne med hynder til stolene.  Måske nogen kender et sted hvor de har et godt! tilbud

prisleje 500kr. (men kan det gøres billiger er jeg/vi da meget! interesseret i at høre nærmere - og du er et skridt nærmere point)

Vi er også på jagt efter en ganske alm gril (ikke nogen fancy dyr! weber eller tilsvarende - men bare en ganske almindelig til  200- 300 kr) skal bare kunne grille et par bøffer og nogle pølser.

Hvis det er uden for Fyn skal det kunne bestilles på nettet

Skal bruges på lørdag d. 17/06
Avatar billede tronic1 Nybegynder
13. juni 2006 - 21:42 #1
www.harald-nyborg.dk
Grill har varenummer 6107 eller 6183 (99 eller 199 alt efter om den skal være 41 eller 47 cm i diamenter)
Havebord + stole ville jeg kigge efter i JYSK da de tit har rimelig billige sæt...
Avatar billede haverslev Novice
13. juni 2006 - 22:13 #2
Har du ikke en jysk i nærheden, der er både grill og plastmøbler.
Du har sikkert fået en tilbuds avis i lørdags:
http://www.nlab.dk/jysk/dk/reklame3/
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. juni 2006 - 11:07 #3
haverslev>> du er 100% på at dit link  er til den nyeste reklame fra jysk.

Jeg var inde i går og kigge på en reklame fra jysk men da jeg kiggede nærmere var det en gammel reklame (nok fra sidste uge) eller svar der et godt tilbud jeg kunne finde på at købe
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. juni 2006 - 11:07 #4
ups, svar = var
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. juni 2006 - 11:12 #5
jo har en jysk i nærheden. så håber dit link er til nyeste katalog/tilbud
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. juni 2006 - 11:14 #6
nåh jeg må åbentbart have set forkert, det gode tilbud er at finde på deres hjemme side. Så drøner nok forbi og kigger en af de nærmeste dage
Avatar billede haverslev Novice
14. juni 2006 - 11:45 #7
Dette er de nyeste: http://www.jysk.dk/index/udendors.htm
Men fik desværre smidt det forkerte link,
Tilbudene gælder fra den 12.06 t.o.m den 17.06.2006:
Side 2 + Side 8
http://www.nlab.dk/jysk/dk/reklame/
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. juni 2006 - 11:56 #8
det samme tilbud (side 2 på det rigtige link til 449 kr.) er både på det gamle og nye link. så det bliver nok det. vender tilbage når jeg har været forbi og checket
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. juni 2006 - 11:57 #9
men deres tilbud på gril, tiltaler mig ikke rigtigt (virker lidt for ringe kvalitet)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. juni 2006 - 23:32 #10
haverslev>> så har jeg været i jysk og handle det blev grønt bord incl 4 stole 499 og en ganske ok grill til 299. skriv lige svar og du får point
Avatar billede haverslev Novice
17. juni 2006 - 11:49 #11
Tillykke med købet :o)