Avatar billede sorenbuss Nybegynder
13. juni 2006 - 11:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sætte mere ram i en bærbar ?

Jeg har en Fujitsu-siemens Amilo L7300 med 256 Mb RAM,- hvilket ikke er nok. Har derfor købt en 512Mb da der siges at være 2 RAM-slots.
Omkring monteringen, har jeg nu fjernet hver eneste synlige skrue i den bærbare, men syntes ikke rigtigt at den skiller ad...
Efter sigende (ukonfirmeret) skulle RAM-men side under tastaturet, men jeg kan ikke se nogle skruer der og er ikke meget for at fjerne nogle af tasterne,- sæt nu de ikke kan komme i igen.
Har nogen erfaringer med RAM-udskiftning i en Amilo ?
m.v.h.
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. juni 2006 - 11:44 #1
Det sidder normalt med to skydetapper foroven på tastaturet, de skal trykkes ind, så kan tastaturet tages af.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juni 2006 - 12:15 #2
har du kikket i din manual?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juni 2006 - 12:18 #3
He he i manualen står der:

Hukommelsesudvidelse
!
Montering / afmontering af hukommelsesmoduler skal overlades til autoriserede fagfolk.
Kontakt hotline/Help Desk. Telefonnumrene finder De på den medfølgende Help Desk-liste.
Avatar billede sorenbuss Nybegynder
13. juni 2006 - 12:30 #4
peet49: Tak. Jeg prøver i eftermiddag når jeg kommer hjem.
James_t_dk: Ja jeg HAR kigget i manualen, der står tydeligt hvordan jeg sætter strøm til maskinen. Omkring fagmænd... Ja, men som gammel PC-mand ønsker jeg jo selv at gøre det / spare de penge.
Avatar billede sorenbuss Nybegynder
13. juni 2006 - 18:30 #5
Jamen det er jo fantastisk. Det virker,- og jeg har kun fået en enkelt skrue tilovers ;-)
Tak peet49. Lægger du et svar så jeg kan give point ?
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. juni 2006 - 19:00 #6
Selv tak.