Avatar billede mik Nybegynder
12. juni 2006 - 14:38 Der er 1 løsning

Rediect Outlook today

Egentlig skal der vel noget HTML kode til, men måske er der nogen der ved, hvordan problemet skal løses.

Vi har en side, som vises når man klikke på Outlook idag. Denne side vises korrekt, når man er logget på netværket. Når man derimod ikke er på nettet vises "Siden kan ikke findes". Derfor beder jeg om hjælp til en løsning, hvor outlook leder efter en side lokalt på PC'en hvis den ikke kan finde den på nettet. Omvendt skal den igen vise den der er på nettet når PC'en igen er på nettet.
Avatar billede mik Nybegynder
21. juni 2006 - 09:56 #1
Jeg har løst problemet ved hjælp af batchfiler / regkeys