Avatar billede electra Nybegynder
12. juni 2006 - 13:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Automatisk afspilning af lyd

Kunne et eller andet geni venligst svare mig på flg. brainteaser:

Hvor pokker indstiller man lyden til at afspille automatisk i XP? I ved, som win2k gjorde det.

Det er ikke særligt fedt at skulle previewe 300 lydklip af 1 sek. varighed i en player.
12. juni 2006 - 14:10 #1
... brug evt. www.winamp.com i stedet...
Avatar billede electra Nybegynder
12. juni 2006 - 14:47 #2
Har såmænd Winamp [min default], Realplayer, MM Jukebox, BS player mm. Tror måske du misforstår. Med "Det er ikke særligt fedt at skulle previewe 300 lydklip af 1 sek. varighed i en player" i spørgsmålet, menes at det ikke er en player jeg søger
12. juni 2006 - 15:47 #3
Hmm... du vil have at kunne hurtigt afspile lydfilen ved bare ét klik/Enter ? Og så 'bare' pilop/pilned for næste lydfil i listen. Efter samme princip som XP Fax/billedfremviser ?
Avatar billede electra Nybegynder
12. juni 2006 - 16:57 #4
Præcis :)
12. juni 2006 - 17:07 #5
... og det ka' du ikke provokere Winamp til at kunne gøre ?
Avatar billede electra Nybegynder
12. juni 2006 - 18:14 #6
Det er ikke at jeg ikke ORKER at trykke pil ned, og return på en winamp playlist. Problemet her er lidt, at når du har 300 samples af et trommesæt du vil putte i mapper, eller bruge til dine vst plugins. Ved ikke om du kan forestille dig hvilket hyr det er FØRST at knalde dem på en playlist, for så bagefter at finde filnavnet [oftest 3-4 bogstaver, efterfulgt af 3-4 cifre], og så endelig sortere filen det rigtige sted hen... NEJ! Nu har jeg prøvet det længe nok.
Avatar billede electra Nybegynder
14. juni 2007 - 14:32 #7
Blah