Avatar billede eden Nybegynder
12. juni 2006 - 12:57 Der er 1 kommentar

Keyboard - hva sys i om det?

SteelSeries udgav fornyligt en teaser til deres kommende keyboard SteelKeys 6G. Selvom der ikke er nogle smarte features på synes jeg det virker ret lækkert. Det lader til de har prioriteret kvaliteten over gadgets, hvilket egentligt er ret tiltalende.

De har sørget for, at tastaturet har en lang levetid (de lover 60 millioner tastaturtryk). Så har de gjort sådan at man kan bruge 9 taster på en gang, hvilket er godt for en RTS gamer (WC3 eks.). Og sidst men ikke mindst, synes jeg også det er en god service, at du får en ekstra omgang taster med, så du kan udskifte de slidte.

Det lader altså til de har udgivet et tastatur hvor holdbarhed og funktionalitet er sat i højsæde, men hva synes i om det? Vil i have gadgets eller vil i have noget simpelt men kvalitetfyldt?

http://www.steelseries.com/news/community_news/coming_soon_steelkeys_6g
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2006 - 19:57 #1
Kan ikke se de lover mere end et standard tastatur fra Microsoft kan opfylde - pånær tasterne.
(Har til dato endnu ikke slidt een eneste tast ned så man ikke kunne se hvad der stod på det - selv ikke mit media touch keyboard der levede i ni år blev den mindste smule slidt på tasterne... - så den med ekstra taster kan jeg kun opfatte som en form for salgsgimmick - eller også stoler Steelpad ikke på deres eget produkt ... :()