Avatar billede andersenit Nybegynder
16. november 1999 - 15:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Job

Vi har brug for en C/C++ programmør/konsulent.

Det er en fuldtidsstilling, alternativt kan vi bruge en freelance i ca. 4 måneder.
Avatar billede spacey Nybegynder
16. november 1999 - 16:04 #1
Du må kun oprette et spm. en gang!
Avatar billede bjarke Nybegynder
16. november 1999 - 16:05 #2
Freelance 37 timer/uge februar (januar) til juni f.eks. ?
Avatar billede tknudsen Nybegynder
19. november 1999 - 15:45 #3
Freelance

hvad skal der programmeres ?
Avatar billede andersenit Nybegynder
21. november 1999 - 18:05 #4
Arbejdet består hovedsageligt i tilretning af eksisterende programmel samt mindre tilføjelser.

Jeg kan ikke sige mere end at du skal være en erfaren C/C++ programmør, dvs. du skal have arbejdet som programmør med det i et par år.
Avatar billede bjarke Nybegynder
22. november 1999 - 08:10 #5
kasper >> tknudsen er en hård negl i programmering (dygtigere end mig selv).
Avatar billede finne Nybegynder
23. november 1999 - 16:11 #6
ehhh... det er vel ikke meningen at dette sted skal blive til et jobindex ?? Ellers kunne jeg da også godt bruge nogle c/c++ folk i Aalborg eller København.
Avatar billede bjarke Nybegynder
23. november 1999 - 16:17 #7
Hvorfor ikke? Det er da fedt nok, hvis stedet her også kan bruges til det, men det er nok mere passende at anbringe annoncerne under kategorien 'job'. Problemet er selvfølgelig bare hvis c/c++ hajerne ikke kigger under den kategori!

Du kunne jo evt sige til, hvis du kunne bruge noget i retning af ovenstående (feb->juni/juli). Mine kvalifikationer kan du danne dig et rimeligt godt indtryk af ved at søge på 'bjarke'.....
Avatar billede andersenit Nybegynder
23. november 1999 - 17:09 #8
>>Bjarke. Netop derfor lavede jeg spørgsmålet begge steder.

Og jeg synes da at det ville være et perfekt job sted. Man har muligheden for at se hvad folk kan (via spørgsmål og svar), hvor kan man ellers det?

>>Tknudsen, skriv lige til mig hvis du er interesseret (klik på navn til venstre).
Avatar billede bjarke Nybegynder
23. november 1999 - 17:12 #9
Ja, jeg forstår, men som spacey skriver, så strider det jo faktisk mod reglerne her på eksperten. Jeg ved ikke hvad den bedste løsning (regel) er, men det er da klart at det er et oplagt sted at kigge folk ud som arbejdsgiver.
Avatar billede tknudsen Nybegynder
25. november 1999 - 14:50 #10
Det er ikke noget med kasse apperater vel ?!!? :)
Avatar billede andersenit Nybegynder
25. november 1999 - 15:37 #11
>>Tknudsen

Kontakt mig venligst ASAP på tlf. 70 26 00 06 eller ICQ UIN 3771260.

Så vidt jeg ved har det intet med kasseapparater at gøre, men hvis du er interesseret skal du kontakte mig nu (idag).

Jeg hedder Kasper Andersen.

Avatar billede andersenit Nybegynder
16. december 1999 - 19:45 #12
Slut.