Avatar billede kebee Nybegynder
11. juni 2006 - 21:16 Der er 4 kommentarer

spg vedr. SSL

Hej.

Så vidt jeg har forstået kan denne både benytte symetrisk og asymetisk kryptering. Hvordan fungerer dette i praksis. Kan man selv vælge?

Bruges den både i forbindelse med RMI og applets mv. eller er den forbeholdt noget specifikt.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juni 2006 - 21:22 #1
så vidt jeg ved gør SSL det samme som mange andre af den slags krypteringer:
  - bruger asymmetrisk kryptering til at sende en key
  - bruger symmetrisk kryptering med den key for de store data mængder
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juni 2006 - 21:23 #2
det er ikke normalt at bruge SSL med RMI men jeg mener at have set er
eksempel fornyligt hvor det blev brugt
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2006 - 03:27 #3
OK ?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. oktober 2006 - 04:36 #4
??