Avatar billede renefriis Nybegynder
11. juni 2006 - 19:12 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

hvad skal jeg gøre får at flytte mit .com domæne fra gratisdns

jeg vil høre om jeg skal fortage mig noget når jeg vil flytte mine domæner til surftown fra gratisdns, jeg har skrevet ns1.surf-town.net op til ns3. er der andet jeg skal gøre eller skal jeg bare vente til jeg får noget fra dem ????
Avatar billede leif Seniormester
11. juni 2006 - 19:15 #1
Avatar billede renefriis Nybegynder
11. juni 2006 - 19:27 #2
den kommer med denne melding: Domænets whois oplysninger kan ikke ændres via dette værktøj (n/a). Hvad kan jeg så gøre ??
Avatar billede leif Seniormester
11. juni 2006 - 19:45 #3
Så er domænet ikke ved GratisDNS, hvad er domænet ?
Avatar billede leif Seniormester
11. juni 2006 - 19:48 #4
Velkommen til Eksperten. Læs uofficiel FAQ på: http://expfaq.1go.dk/

Prikken Svar bruges til at der således kan tildeles point på til personen. Fordi vi anmoder om flere oplysninger eller lign. skal du ikke selv bruge Svar, men derimod Kommentar.
Avatar billede renefriis Nybegynder
11. juni 2006 - 19:48 #5
used-car-chicago.com
Avatar billede renefriis Nybegynder
11. juni 2006 - 19:50 #6
okay
Avatar billede stj99 Nybegynder
11. juni 2006 - 20:02 #7
Du kan ikke flytte et com domæne de første 60 dage.
http://forumsmf.gratisdns.dk/index.php?topic=3149.0
Avatar billede renefriis Nybegynder
11. juni 2006 - 20:04 #8
tak for hjælpen
Avatar billede leif Seniormester
11. juni 2006 - 21:14 #9
Men det peger lige nu korrekt på Surftowns DNS servere, det er kun betalingen for fornyelse som går igennem GratisDNS.
Avatar billede leif Seniormester
11. juni 2006 - 21:16 #10
Dog er det lidt tilfældigt hvilken af nedenstående der svarer:
ns1.surf-town.net
ns2.surf-town.net
ns3.surf-town.net
ns4.gratisdns.dk
ns5.gratisdns.dk

Men korrekt, men mener godt at du kan fjerne NS4.gratisdns.dk og NS5.gratisdns.dk om ca. 24 timer.
Avatar billede renefriis Nybegynder
29. oktober 2006 - 00:40 #11
leif send venligt et svar så får du dine point
Avatar billede leif Seniormester
29. oktober 2006 - 00:56 #12
Da du har accepteret dit eget svar kan jeg ikke ligge et svar.

Men du fandt ud af det ?