Avatar billede kokkeole Nybegynder
10. juni 2006 - 18:58 Der er 2 kommentarer

33 in one Card reader

Jeg har en ny Icy Box card reader, med 4 usb porte, lyd mm.
Jeg kan ikke de 4 usb porte til at virke. Card resder virker fint, og der er lys og det hele, bare ikke forbindelse til de usb porte.
Jeg har Xp SP2, og en opdateret maskine. På deres hjemmeside er der ikke meget at hente. Der står at der ikke behøves nogen drivere når man kører XP.
Havde det samme problem med et andet multi card panel(det røg retur).
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
12. juni 2006 - 23:52 #1
Hmm, prøv at højre-klik på "Denne computer" > Egenskaber > Hardware > Enhedshån... > Er der nogle gule spørgsmålstegn her? Det lyder som om at du vil finde et ved noget "USB..." tryk på den og opdater driver.
Avatar billede kokkeole Nybegynder
13. juni 2006 - 18:00 #2
Tak bikerbirk.
Jo, der har jeg været. Det er ligesom det er on og off. Jeg har ikke nogen driver cd til den, og på deres hjemmeside er der ingenting at hente. Der står ukendt enhed under enhedshåndtering. Den skal ligesom "smage" på readeren hver gang jeg starter pc'en. Går lidt trægt.
Det er sikkert noget møg jeg har fået.