Avatar billede madox Nybegynder
10. juni 2006 - 17:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genvej til hjemmeside skal starte i nyt vindue

Hvordan kan man få en genvej til fx en hjemmeside til at starte i et nyt vindue.
Jeg har fx altid et vindue åbnet med p3 netradio, men hver gang jeg så trykker på en genvej, fx til min netbank, så går radioen ned fordi den vil bruge samme vindue. Kan man ikke få den til at starte i et nyt vindue?
Avatar billede nph12 Nybegynder
10. juni 2006 - 17:23 #1
Måske kunne dette her være løsning:

http://www.dr.dk/netradio/wmp.asp

Kør netradioen direkte i Windows Media player
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2006 - 17:25 #2
Funktioner - internetindstillinger - avanceret - fjern vinge i "Genbrug vinduer til start af genveje.
Avatar billede madox Nybegynder
11. juni 2006 - 09:16 #3
Det virker
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2006 - 17:26 #4
;)