Avatar billede landmark Nybegynder
09. juni 2006 - 23:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

capture et programvindue

Der findes temlig mange shareware produkter og forsøg på "capture programmer" til MAC.... - det er kort sagt lidt af en jungle. Jeg bruger "Camtasia" til PC.

Men hvad bruger man til MAC for at få det bedste resultat ? Quicktime er måske det eneste format man bruger på en MAC?

- hvad er det bedste ???

PS. jeg har kikket lidt på www.lynda.com - deres undervisningeksempler er super, hvilket program bruger de for at capture i ???
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2006 - 23:54 #1
Kræver Mac- specielle programmer ?

Se på denne http://www.gadwin.com/download/

Gadwin PrintScreen 3.0
Avatar billede landmark Nybegynder
10. juni 2006 - 13:14 #2
sig mig ibtage...>> - foreslår du mig et PC program til min MAC ?? - eller er er der noget jeg helt har misforstået :-o

- er du MAC bruger ??
Avatar billede landmark Nybegynder
10. juni 2006 - 13:15 #3
tror vist lige jeg lukker her :-(
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2006 - 13:20 #4
Jeg aner intet om MAC - men jeg har da bekendte der bruger MAC, så jeg kan da spørge hvad de bruger - det var ikke meningen at jeg ville fornærme
Avatar billede landmark Nybegynder
10. juni 2006 - 13:22 #5
jammen så syntes jeg du skulle prøve at kikke i hvad katagori spørgsmålet er oprettet i (i dette tilfælde MaxOS)
... det er ligesom det kategorierne er til for!

- man forventer ikke et MAC spørgsmål besvaret af en person som ikke aner noget om MAC..

stram op!
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2006 - 13:29 #6
Du er bare for meget - håber ikke du har taget skade af din arrogance.

har noteret mig dit brugernavn så jeg ikke fremtidig kommer til at genere dit korpus
Avatar billede landmark Nybegynder
10. juni 2006 - 13:30 #7
ja! og du aner ikke hvad du taler om!

hav en god dag!  :-o
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2006 - 13:37 #8
I lige måde - jeg har en fast tro på at jeg har den viden der er maximal og nødvendig for en person på 73 år -