Avatar billede zenmilitia Nybegynder
09. juni 2006 - 19:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Setup.exe er ikke et gyldigt Win32-program.

Jeg skal installere CoD2 på en computer, men får at vide, at setup.exe ikke er et gyldigt Win32-program. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede spif2001 Nybegynder
09. juni 2006 - 20:15 #1
Fandt dette her her:

http://www.devhardware.com/forums/computer-games-16/f-e-a-r-and-win32t-66669.html

I got lucky and found a solution for the "This is not a Win32 application error." I did a clean boot (Microsoft Article 3103530) by proceeding as follows: I typed in msconfig in the Start menu, used the Selective Start Option, and cleared the checks from the boxes for Process System.ini.file, Process WIn.ini.File, Load Startup Items, and finally Load System Services. The System Services appears to be where the problem occurs. The System Services includes Error Reporting and this module is a possible culprit.
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
10. juni 2006 - 00:34 #2
Mhh, jeg fandt nogenlunde samme svar på http://activision.com/support - og det virkede. Smid et svar, så skal jeg se, om jeg kan finde ud af at give point. :)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
10. juni 2006 - 06:43 #3
svar - godt at det virkede :)
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
10. juni 2006 - 13:25 #4
Prøver.