Avatar billede energimanden Nybegynder
09. juni 2006 - 12:52 Der er 4 kommentarer

Jeg kan ikke installere Office 2003

jeg har windowsXP og har tjekket at jeg er systemadministrator, men når jeg installerer officeXP (eller 2000), så når den til 99.99999% og vil så tilskrive nogle nøgleværdier i registreringsdatabasen.

Så melder den følgende fejl:
fejl 1402. installationsprogrammet kan ikke åbne registreringsdatabasenøglen
HKEY_LOCAL_MASHINE\software\microsoft\windows\currentversion\run\optional\components\IMAIL. kontroller at du har tilstrækkelige tilladelser til at få adgang til registreringsdatabasen.

hvad skal der gøres/ændres?

Jeg har hørt at man kan slette den fil der giver problemet i regedit, men jeg ved ikke hvilken fil det er.
Er der nogen der har nogle forslag?
Avatar billede idle Nybegynder
09. juni 2006 - 13:07 #1
Jeg faldt over andre med samme problem - måske det kan hjælpe?

http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_21741256.html
Avatar billede energimanden Nybegynder
09. juni 2006 - 13:27 #2
Tak, idle.
Men kan jeg se svarene uden at betale?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2006 - 13:52 #3
Hvis du scroller ned, kan du så ikke se svarene?
Avatar billede kskov Nybegynder
20. februar 2009 - 20:09 #4
Jeg har samme problem i 2009 - fik du løst dit problem dengang?

Se: http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Officepakker/Microsoft-Office/