Avatar billede livse Nybegynder
08. juni 2006 - 19:37 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afinstallere Nero 7 demo

Hver gang jeg prøver at afinstallere den kommer den med en fejl. noget med msibegin-tranaction misllykkedes. Et forsøg på at bruge databasen medførte en database specifik fejl.

Jeg har købt programmet, men kan ikke installere denne før jeg har afinstalleret den gamle, så det går rigtig godt :-)

Håber en kan hjælpe - det er lidt vigtigt

Mange hilsner
Brian
Avatar billede backside Nybegynder
08. juni 2006 - 19:47 #1
Har du sikret dig at Nero ikke har noget kørende i baggrunden når du begynder afinstallering?
Avatar billede livse Nybegynder
08. juni 2006 - 19:48 #2
Ja alt er lukket ned
Avatar billede backside Nybegynder
08. juni 2006 - 19:49 #3
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. juni 2006 - 19:51 #4
Du skal finde nero (ahead) mappen i regedit, og afinstallere derfra.
det ligger sikkert i hklm/software/ahead/...
ellers søg..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. juni 2006 - 19:52 #5
too late...O)
Avatar billede backside Nybegynder
08. juni 2006 - 19:54 #6
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. juni 2006 - 20:00 #7
Jeg havde selv problemet, for nogle md. siden,.. regedit tricket virkede..O)
og det er ikke svært, skriv regedit i kør, og følg stien, eller blot søg,..(ctrl-B).
Avatar billede livse Nybegynder
08. juni 2006 - 20:06 #8
kan ikke finde ud af det, men jeg er meget taknemmelig for hjælpen, det bør give dobbelt point det her..

Jeg har fundet ahead/nero

der kommer en masse forskellige nero frem - det er noget med værdier, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved disse filer. Skal de bare slettes eller ??
Avatar billede livse Nybegynder
08. juni 2006 - 20:19 #9
Kan jeg inde i stifinder, søge på nero, og så slette alle filer der har noget med nero at gøre, og så herefter downloade og installere noget forfra ?
Avatar billede backside Nybegynder
08. juni 2006 - 20:27 #10
Virkede cleantool ikke?
Avatar billede backside Nybegynder
08. juni 2006 - 20:29 #11
Husk også at lave en backup af reg. inden du gør noget i regedit.
Filer>Eksporter.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. juni 2006 - 21:28 #12
den hedder .->uninstaller.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. juni 2006 - 21:53 #13
Prøv denne sti.!!
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
Find nero uninstallstring, kopier teksten.. og kopier den ind i kør, tryk ok.
så virker det..O)
Avatar billede livse Nybegynder
08. juni 2006 - 23:38 #14
Hej Alle - 1000 tak for hjælpen, jeg er meget tilfreds med den store hjælp i endnu engang har ydet.
Mine point går til backside - jeg husker dog ikke hvordan jeg giver point. Den der plejer at være at se i venstre side er der endnu ikke.

Jeg skal naturligvis huske at nævne, at mit problem er løst
mange hilsner

Livse
Avatar billede backside Nybegynder
09. juni 2006 - 00:13 #15
Så skal jeg nok lige smide et svar.