Avatar billede snuffer Nybegynder
08. juni 2006 - 18:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp - Windows fra engelsk til dansk?

Er der nogen der kan svare mig på hvordan man laver sin windows fra engelsk fra dansk, eller om man overhovedet kan?
Da jeg har lånt en engelsk version, til at reparere min computer..
Så er alt på engelsk .. og vil gerne ha det dansk igen..

nogen der ka hjælpe?
Avatar billede kalp Novice
08. juni 2006 - 18:02 #1
Det kan du kun hvis du installere en multi language pack fra MS... men det tror jeg ikke du har
Avatar billede kalp Novice
08. juni 2006 - 18:05 #2
Det vil selvfølgelig sige, at du skal lave en repair men en korrekt CD:-)
Avatar billede snuffer Nybegynder
08. juni 2006 - 18:21 #3
Det forstod jeg ikke særlig meget af.
Gider du evt og forklare det så jeg forstår det?
Avatar billede kalp Novice
08. juni 2006 - 18:27 #4
Du kan købe windows på engelsk
Du kan købe windows på dansk
osv osv

men du kan også købe windows som understøtter flere sprog.

den version tror jeg ikke du har.
Avatar billede snuffer Nybegynder
08. juni 2006 - 18:30 #5
Så man kan ikke bare installere windows xp på engelsk .
og på en eller anden måde, hente en sprogpakke som kan ændre menuer osv. til dansK?
Avatar billede kalp Novice
08. juni 2006 - 18:34 #6
Ikke hvad jeg ved af... eller det kan man ikke medmindre tingene har ændret sig siden sidst jeg tjekkede.

men tror det ikke:)
Avatar billede snuffer Nybegynder
08. juni 2006 - 18:38 #7
Pispispis ..
Kan nemlig ikke finde min egen, dansk xp cd :'(
Avatar billede hmortensen Nybegynder
08. juni 2006 - 18:39 #8
Man kan få en MUI pakke, så man kan få dansk på en engelsk installation. Det har MS lavet til de fleste af deres produkter, som findes i flere forskellige sprog, men de kan ikke bare hentes som alm bruger, men kræver MSDN abb.
Avatar billede hcma Novice
09. juni 2006 - 00:00 #9
hvorfor benytter du ikke bare din egen lovlige danske version ;o)