Avatar billede wiesemarc Nybegynder
08. juni 2006 - 17:59 Der er 1 løsning

Gratis hosting server med apache problem.

Jeg er igang med en gratis hosting server, men jeg har store problemer med apache.
DNS er sat op via gratisdns og domænerne fungere perfekt, problemet er at hvis conf filerne bliver for store på serveren kan apache tage meget langtid om at genstarte, og jeg søger derfor noget hjælp til at kunne få den bedre op at køre..

Som det er har jeg 5 community domains hvor folk har et gratis sub og istedet for at skulle skrive hver bruger i conf filen, vil jeg gerne have at det kunne ske via rewrite, men openbase_dir skal også meget gerne fungere, da der også skal være sikkerhed for hver persons site.
Dog skal domæne hostingen fungere via conf file og det fungere godt nok indtil videre, men jeg søger en bedre løsning, hvis der er nogle der ude som har en..

ISPconfig = Nej..
Administrations modulet skal være automatisk, så når en subdomain oprettes sker der automatisk og domænerne med..

Ville se om der var nogle derude med en bedre løsning, som kræver at jeg ikke være 20 min skal ind på serveren og oprette diverse ting og sager..
Avatar billede wiesemarc Nybegynder
13. juni 2006 - 13:31 #1
lukker